طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مهندسی در رشته های مختلف جهت شرکت های فنی – مهندسی و گروه هایی از جمله مهندسی برق و الکترونیک، مکانیک، صنایع غذایی، پتروشیمی، کامپیوتر، مهندسی هوا فضا، عمران و تاسیسات ساختمانی و … قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.

هرکدام از شاخه های مهندسی مختصات، ویژگی ها و دانش خود را دارند بدین جهت ساخت و طراحی سایت هر کدام نیز متفاوت و دارای کاربردهای دیگرسان می تواند باشد.

طراحی سایت مهندسی ، طراحی سایت مهندسان مشاور، طراحی سایت شرکت مهندسی، طراحی سایت گروه مهندسی عمران، طراحی سایت مهندسی الکترونیک و … از جمله مثال هایی در زمینه طراحی وب سایت های مهندسی است.

چرا طراحی سایت مهندسی ؟

در عصر حاضر اغلب افراد برای یافتن مهندسان و متخصصان حرفه ای و کاربلد جهت استفاده از تخصص آنها و همکاری  در کسب و کار خود یا در اجرای اموراتی مانند پروژه های عمرانی به اینترنت روی می آورند. همچنین افراد برای یافتن جواب پرسش های فنی و همچنین افزودن معلومات خود از اینترنت کمک می گیرند.

بهره گیری از پتانسیل ها، قابلیت ها و فرصت های اینترنت در بین قشر تازه نفس جامعه بویژه دانشجویان و مهندسان جوان بطور چشمگیری در حال افزایش است.

یکی از فرصت های بالقوه در عرصه تحت وب، داشتن وب سایت برای متخصصان امر می باشد تا با یاری از آن در دنیای مجازی بطور پایدار و هدفمند حضور داشته و بطور جامعی معرفی توانمندی ها و تخصص ها و خدمات شما انجام گیرد.

طراحی وب سایت مهندسی، مجموعه یا شرکت شما را به دنیای جدیدی از کسب و کار هدایت می کند.

علاوه بر اینها، اغلب مهندسانی که تازه فارغ التحصیل شده  و می خواهند وارد بازار کار شوند نیاز به معرفی خود و ایده ها و توانمندی هایشان دارند. و یا نیاز به کسب تجربه و مشارکت در پروژه های فنی، عمرانی و … را داشته باشند.

با توجه به اینکه اغلب مدیران شرکت های حرفه ای و کارکشته در فضای اینترنت حضور دارند، طراحی وب سایت مهندسی برای مهندسان جوان و تازه کار، راه پیشرفت و ترقی را باز می کند چون آنها می توانند طرح ها، ایده ها و توانایی های خود را در چنین وب سایتی به نمایش بگذارند و از این طریق احتمال اینکه از آنها جهت مشارکت در پروژه های مختلف شرکت های بزرگ دعوت به همکاری گردد افزایش می بابد.

محورهای طراحی سایت مهندسی

  • همکاری در پروژه های فنی، تاسیساتی، عمرانی و …
  • ارایه رزومه و سوابق فعالیتی
  • مشاوره و راهنمایی مهندسین
  • ارایه ایده ها و طرح هی نوآورانه
  • معرفی پروژه های انجام یافته
  • ارایه اطلاعات علمی و فنی در زمینه کاری خود
  • فروش طرح ها و ایده های بکر و جدید

از مهمترین محورهایی است که می تواند در طراحی وب سایت مهندسین لحاظ گردد.

ویژگی ها و امکانات طراحی وب سایت مهندسی

– مهمترین بخش در طراحی وب سایت مهندسی، امکان تخصصی مناسب جهت معرفی پروژه ها و طرح ها می باشد. در این بخش چه پروژه های انجام یافته و تکمیل شده توسط گروه مهندسان و چه برنامه ها و پروژه های آتی همراه با توضیحات مفصل و تصاویر نماهای مختلف پروژه ها گنجانده می شود.

– پیاده سازی وب سایت مهندسی باید به گونه ای انجام گیرد که معرف مناسبی برای یک مهندس در فضای اینترنت باشد، زیرا در صورت معرفی جامع و کامل از ایده ها و پروژه های وی، او می تواند به موفقیت چشمگیری از لحاظ دریافت پروژه های گوناگون از کارفرمایان، دست پیدا نماید.

وب سایت مهندسی زیبا

این موفقیت تنها در سایه بهینه سازی سایت و رعایت نکات حرفه ای طراحی سایت حاصل می گردد، زیرا توسط این موارد، وب سایت بطور محسوسی برای موتورهای جستجو مانند گوگل قابل رویت خواهد بود و در واقع موتورهای جستجو می توانند بازاریاب حرفه ای برای کسب و کار شما در دنیای مجازی و اینترنت باشند.

  • طراحی بخش رزومه جهت بیان سوابق و همچنین تاریخچه و پیشینه فعالیت های فنی و گواهینامه ها و مدارج علمی و فنی کسب شده و همچنین معرفی پرسنل و اعضای گروه مهندسان.
  • طراحی آرشیو ویدئو جهت نمایش پروژه های انجام یافته و یا توانمندی های شرکت مهندسی به زبان فیلم و کلیپ.
  • گالری تصاویر که مجموعه ای از عکس های فعالیت ها و پروژه های اتمام یافته و همچنین تصاویری از پروژه های آتی را به نمایش می گذارد.
  • طراحی صفحه پرسش و پاسخ های متداول
  • طراحی صفحه مقالات و اخبار تخصصی مربوط به گروه مهندسی
  • طراحی صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس با شرکت و اعضای تیم مهندسی
  • طراحی قسمت ارایه مشاوره مهندسی
  • طراحی بخش خدمات برای معرفی و ارایه کلیه خدمات شرکت مهندسی برای بازدیدکنندگان وب سایت.

طراحی سایت مهندسی با رویکرد جدید پیام آوا

پیام آوا با رویکرد مهندسی و شناخت نیاز طیف های مختلف مهندسان، طراحی وب سایت مهندسین را بر پایه شناخت دقیق نیاز مخاطب و بکارگیری  آخرین تکنولوژی های متناسب با نیاز شما و شناخت جامعه هدف و مبتنی بر دیدگاه مشتری طراحی و پیاده سازی می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.