طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت تجاری


طراحی سایت تجاری پنجره ای جدید رو به دنیای کسب و کار را برای شرکت های بازرگانی می گشاید. در دنیای تجارت امروز با افزایش رقبا و ایجاد رقابت تنگاتگ و فشرده بین آنها و همچنین پروسه ها و شگردهای مختلف بازاریابی، شرکت ها برای اینکه سهمی از بازار فضای مجازی و اینترنت را از آن خویش کنند و در بستر اینترنت بازاریابی خود را گسترش دهند و به بازارسازی روی بیاورند نیاز به وب سایت تجاری و یا طراحی سایت تجارت الکترونیک دارند.

طراحی سایت تجاری می تواند جنبه های معرفی شرکت و محصولات قابل عرضه و خدمات، ثبت سفارش و فروش اینترنتی، ایجاد ارتباطات و مراودات تجاری بین المللی، تعامل با دیگر شرکت های همکار، اعطای نمایندگی های فروش، خدمات پس از فروش، ارتباط پایدار با مشتریان و … را داشته باشد.

موارد مهم در طراحی وب سایت تجاری

موردی که در طراحی سایت تجاری حائز اهمیت است ساختار قالب و طراحی گرافیکی مناسب وب سایت و همچنین چیدمان صحیح بخش های مختلف سایت، و نیز چیدمان کالاها و طبقه بندی آنها و منوبندی حرفه ای صفحات وب سایت می باشد تا کاربران و مراجعه کنندگان به وب سایت ارتباط منسجم و درستی با آن برقرار نمایند. طراحی قالب این نوع سایت ها می بایست به گونه ای باشد که کاربر پس از ورود به وب سایت با زمینه فعالیت شرکت آشنا گردد تا در صورتیکه خدمتی و یا محصولی مورد نیازش بود بتواند با ورود به سایر صفحات و یا جستجو در سایت، کالا و خدمات مورد نظر خود را بیابد و در صورت تمایل با شرکت تماس برقرار نماید. مورد مهم دیگر در وب سایت های تجاری برخورداری از محتوای غنی و قابل استفاده برای مخاطبان می باشد.

وب سایت تجاری حرفه ای

سرویس ها و امکانات ساخت وب سایت تجاری

با توجه به اهداف و نوع سازمان یا شرکت، قابلیت ها و سرویس های مختلفی را در طراحی وب سایت تجاری می توان ایجاد نمود که برخی از آنها به اجمال عبارتند از:

  • طراحی صفحه معرفی و ارایه رزومه و سوابق فعالیتی شرکت یا گروه بازرگانی و تجاری.
  • معرفی محصولات و خدمات همراه با طبقه بندی موضوعی آنها با ارایه توضیحات مبسوط در مورد هر کدام از کالاها و تصاویر با کیفیت از آنها.
  • طراحی نوار جستجو برای سرچ کالا یا خدمت توسط کاربر در بین محتوای سایت.
  • امکان ایجاد اسلایدهای نمایشی متحرک از محصولات و یا خدمات مهم.
  • ایجاد گالری تصاویر برای نمایش محصولات از نماها و زوایای مختلف داخلی و بیرونی.
  • راه اندازی سیستم فروش اینترنتی و فروشگاه اینترنتی در سایت تجاری مطابق با اصول طراحی سایت فروشگاهی.
  • طراحی نقشه سایت که این نقشه علاوه بر راهنمایی مراجعه کنندگان سایت، از دیدگاه موتورهای جستجو نیز مهم بوده و نقش زیادی در رتبه بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو دارد.
  • بخش جدیدترین ها برای معرفی کالاهای جدید.
  • راه اندازی بخش نظرسنجی و بحث در مورد موضوع یا کالایی خاص.
  • پنل رایگان ارسال اس ام اس انبوه جهت ارسال پیامک به مشتریان و اعضای سایت جهت اطلاع مواردی همچون کالاهای جدید، نتایج قرعه کشی، تخفیف ها و فروش ویژه و …
  • قابلیت چند زبانه بودن طراحی سایت تجاری و وب سایت های تجارت الکترونیکی.
  • طراحی بخش اعطای نمایندگی.
  • ایجاد و طراحی تالار یا انجمن گفتگو برای تبادل نظر کاربران با یکدیگر.
  • طراحی و پیاده سازی سیستم خبرخوان (RSS).
  • ایجاد بانک مقالات تخصصی.
  • سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط با مشتری (خدمات پس ازفروش، استعلام گارانتی و…)
  • ایجاد فرم ثبت نام جهت عضویت مخاطبان در سایت.
  • اطلاع دادن نتایج قرعه کشی.
  • بخش اطلاع رسانی زمان فروش ویژه.
  • اطلاع رسانی زمان تخفیف ها و حراج در طراحی سایت تجاری.
  • طراحی سیستم آمارگیری دقیق بازدیدکنندگان از سایت.وب سایت تجاری شیک و حرفه ای

ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت تجاری

۱ – پیام آوا طراحی وب سایت های تجاری را با گرافیک اختصاصی و کاربر پسند ارایه می دهد تا تاثیر مطلوبی در موفقیت وب سایت بدست بیاید. گرافیک سایت بایستی به گونه ای باشد  که کاربران پس از ورود به وب سایت احساس خوشایندی داشته باشند و کیفیت بالای وب سایت می تواند حس اعتماد را در کاربران ترغیب نماید. کیفیت در کنار گرافیک زیبا می تواند مخاطبان را به ماندن در سایت و همچنین سوق دادن آنها به دیدن قسمت های دیگر سایت موثر باشد.. در کنار اینها پیام آوا به مقوله محتوا نیز توجه جدی دارد چرا که سایت بدون محتوا و یا دارای محتوای ضعیف، عملا به ابزاری غیر مفید تبدیل خواهد شد.

۲ – امروزه حدود ۷۰ درصد کاربران اینترنت از گوشی اندروید یا تبلت جهت بازدید از وب سایت ها استفاده می نمایند و در صورتیکه وب سایت شما قابلیت پذیرایی از کاربران موبایلی را نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. به همین دلیل پیام آوا  از بهترین روش سازگاری وب سایت برای موبایل و تبلت که همانا طراحی سایت واکنشگرا می باشد استفاده می کند. در این  متد طراحی، وب سایت با سایزهای مختلف صفحات نمایشگر دستگاه ها سازگار می گردد و با هر وسیله و مرورگری که کاربر وارد وب سایت شود وب سایت به گونه ای تغییر می نماید تا کاربر بدون نیاز به زوم (بزرگنمایی) و استفاده از اسکرول چپ و راست بتواند محتوا و تصاویر وب سایت را همانگونه که سایت بر روی صفحه کامپیوتر دیده می شود مشاهده و مطالعه نماید.

۳ – صرفا طراحی سایت بصورت حرفه ای و زیبا کافی نیست و با ساخت سایت تجاری فقط بازاریابی و تبلیغات اینترنتی پایه ریزی می گردد. بدین سبب پیام آوا برای اینکه شما از طریق وب سایت، مشتریان جدیدی جذب نمایید پروسه سئو (بهینه سازی وب سایت) را انجام می دهد. با اجرای تکنیک های سئو رتبه وب سایت در کلمات کلیدی مرتبط با زمینه فعالیت شما در موتورهای جستجو مثل گوگل ارتقا می یابد و کاربران با جستجوی خدمات و محصولات در زمینه فعالیت شرکت شما به سایت شرکت وارد می شوند. در واقع با اجرای سئو، وب سایت شما به خودی خود امر بازاریابی را انجام می دهد بدین لحاظ این متد یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغی و فروش در جهت در رونق کسب و کار شما محسوب می گردد.

وب سایت اداری تجاری۴ – طراحی سایت تجاری به گونه ای که لود شدن صفحات به سرعت انجام می گیرد و همچنین ایجاد ساختار پنل مدیریت آسان و کارآمد مطالب، اسناد، تصاویر و محتوای سایت جهت استفاده راحت تر مدیر یا مدیران سایت، ایجاد صفحات متعدد و زیرمنوهای بی نهایت، از ویژگی ها و امتیازات پیام آوا در طراحی سایت شرکت تجاری و بازرگانی و همچنین ساخت وب سایت تجارت الکترونیک می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.