طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت بر اساس اصول seo

طراحی سایت مواد غذایی

طراحی سایت مواد غذایی برای تولیدکنندگان، فعالان صنایع غذایی، فروشندگان و شرکت های پخش اقلام غذایی سودمند بوده و برای مدیرانی که به دنبال استراتژی های جدید بازاریابی و فروش می باشند کاربرد فراوانی دارد.

صنعت غذا و طراحی سایت مواد غذایی

بی شک وجود تنوع در اقلام غذایی از صنایع روغن خوراکی گرفته تا شیرینی و شکلات سازی و نوشیدنی ها و وجود طیف وسیع مصرف کنندگان این اقلام موجب شده است تا به مصرف کنندگان از کم و کیف محصولات متنوع، اطلاع رسانی گردد تا آنها در انتخاب محصول، بهترین ها را برگزینند.

افزایش جمعیت، نیاز به محصولات جدید کشاورزی و غذایی را موجب شده و پای بیوتکنولوزی، فراورده های پروبیوتیک، فراورده های سنتتیک، گلخانه ای، محصولات پیوندی و … را به میان کشیده است. از اینرو تعدد و تنوع محصولات و اقلام غذایی جدید و بسته بندی های مدرن تر، نیاز به شگردهای جدید فروش را مبرهن تر ساخته است.

طراحی سایت صنایع غذایی چه برای صنایعی که مستقیما جزو آن محسوب می گردند مانند : طراحی سایت کشاورزی ، طراحی سایت شیرینی و شکلات، طراحی سایت بنکداری مواد غذایی، طراحی سایت خواربار، طراحی سایت صنایع لبنی و … چه مشاغل و صنایعی که در کنار آن بوده و جزو تکمیل کننده این صنعت بزرگ به شمار می روند مانند طراحی سایت بسته بندی، طراحی سایت ادوات و دستگاه های صنایع غذایی، طراحی سایت شرکت پخش مواد غذایی و …. می تواند اجرا و پیاده سازی گردد.

وب سایت مواد غذاییدر این برهه از زمان که حجم انبوه اطلاعات و تنوع محصولات پیش روی مخاطبان و مصرف کنندگان است ارایه آگاهی در مورد محصول جزو اولویت های کاری هر شرکت یا عرضه کنندگان است و هرکدام که در این زمینه پیشروتر باشند موفق تر هستتد.

طراحی سایت مواد غذایی ابزاری قدرتمند و کم هزینه برای تبلیغ و معرفی محصولات شما بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی است.

همچنین مارکتینگ و افزایش صادرات محصولات غذایی به دیگر کشورها برای اینکه در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسد با ایجاد بسترسازی و از طریق ساخت و ایجاد سایت مواد غذایی به چند زبان بین المللی مهیا می گردد که پیام آوا امکان دستیابی به همه مزایا و منافع فوق را برای شما فراهم می سازد.

قابلیت ها و سرویس های طراحی سایت صنایع غذایی

با توجه به نیاز و محدوده فعالیت شرکت های تولید و یا پخش مواد غذایی و بنکداران مواد غذایی، شرکت طراحی سایت پیام آوا سرویس ها و بخش های مختلفی را در ساخت سایت صنایع غذایی پیاده سازی و اجرا می نماید؛ بطور عمومی برخی از این بخش ها عبارتند از :

  • طراحی صفحه درباه ما

تاریخچه تاسیس، رزومه و سوابق کاری، استراتژی و اهداف شرکت، تکنولوژی های مورد استفاده و خلاصه ای از روند تولید در این صفحه لحاظ می شود.

  • طراحی صفحه محصولات

بخش محصولات در طراحی سایت مواد غذایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و جزو لاینفک آن محسوب می گردد چرا که شما می خواهید از طریق وب سایت محصولات را به مشتریان بشناسانید.

ایجاد دسته بندی برای محصولات وجه کاری شما را در فضای وب متشخص تر می نماید. بطور مثال اگر شما تولیدکننده بیسکویت هستید در طبقه بندی با توجه به اقلام تولیدی می توان دسته هایی همچون : بیسکویت کاکائویی، بیسکویت نارگیلی، متالایز، بیسکویت کودک و … را جایگزاری نمود. که کاربر با انتخاب هر کدام از دسته ها می تواند محصولات مختلف موجود در هر گروه را مشاهده نماید. عکس باکیفیت هر محصول چه با بسته بندی چه بدون آن در این قسمت به همراه توضیحاتی از جمله: نام کالا، ترکیبات، حجم یا وزن، جدول ارزش غذایی، فواید غذایی و … ذکر می شود.

۳- استانداردها و گواهینامه ها

بدلیل اینکه مواد غذایی بطور مستقیم با سلامتی آحاد جامعه در ارتباط است لذا سیستم های مدیریت ایمنی مواد عذایی جهت تامین سلامت مصرف کننده به محصولات صنایع غذایی که شرایط مورد لزوم را احراز کرده باشند گواهینامه ها و مجوزهایی صادر می نمایند. نشان هایی چون استاندارد ایران، معاونت غذا و دارو، گواهینامه های ایزو، استاندارد haccp  که ذکر و بزرگ نمایی اینگونه استانداردها در وب سایت و در کنار محصولات برای جلب اعتماد و اطمینان بخشی در مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

  • طراحی صفحه اخبار و مقالات

ارایه اخبار صنعت غذا، بهداشت و سلامت مواد غذایی، فناوری های جدید در مورد تولید خوراکی ها و آشامیدنی ها، برای مخاطبان جذاب بوده و در افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت موثر است.

  • طراحی صفحه نمایندگان فروش

لیست نمایدگی های مجاز فروش محصولات شما، برای کاربران در این قسمت قابل مشاهده بوده و همچنین شرایط و نحوه جذب نمایندگی فعال بصورت آنلاین در این بخش برای متقاضیان ایجاد شده است.

۶ – طراحی صفحه صدای مشتری

در این صفحه فرمی طراحی و تعبیه شده است تا مصرف کنندگان میزان رضایت یا ناخشنودی خود از محصولات مصرفی را به گوش مدیران کارخانه برسانند.

  • طراحی بخش محصولات جدید

جهت اطلاع رسانی و معرفی محصولاتی که به لحاظ نوعی به تازگی تولید شده و به بازار مصرف ارایه گشته است این بخش در وب سایت راه اندازی شده است.

  • طراحی صفحه گالری

تصاویری از روند تولید، دستگاه ها و ادوات موجود در کارخانه و نمایی از خطوط تولید در قسمت گالری جایگزاری می گردد.

  • طراحی کاتالوگ دیجیتالی

ایجاد کاتالوگ به منظور نمایش محصولات بصورت یکجا برای علاقمندان و مشتریان طراحی و در سایت پیاده سازی شده که بصورت فایل پی دی اف قابل دانلود می باشد.

طراحی سایت حرفه ای مواد غذایی را با پیام آوا تجربه کنید

طراحی وب سایت صنایع غذاییپیام آوا با طراحی گرافیکی زیبا و اختصاصی متناسب با حرفه شما، اجرا و پیاده سازی ماژول های اختصاصی و نیز پیاده سازی سرویس های کارآمد جهت پُربارتر شدن سایت شما و بکارگیری تکنیک سئو برای بهینه سازی وب سایت و بالا آمدن سایت در موتورهای جستجو و قرارگیری آن در رتبه های بالای گوگل، وب سایت صنایع غذایی را بطور حرفه ای به مورد اجرا در می آورد تا در فضای وب نیز وجهه کاری شما قدرت گرفته و بر رونق کسب و کارتان بیفزاید.

طراحی سایت مواد غذایی بهروز، طراحی سایت شرکت دنون سحر (دنت)، طراحی سایت صنایع غذایی دانشگاه ورامین از مهمترین پروژه های اجرا شده توسط شرکت پیام آوا در زمینه طراحی وب سایت غذایی می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.